Tävling: Vinn en lyxig resenecessär!

Har ni hittat till Mt Manor ? Stället på nätet som säljer riktigt snygga accessoarer som är både stilrena, är av hög kvalitet och känns klassiskt lyxiga.
Ett av mina största problem inför jul är att lyckas köpa något som passar min man – han köper oftast det han behöver, han är noggrann med vad han gillar och inte och ja – det är svårt helt enkelt. Men på Mt Manor kan jag lätt lyckas hitta något han behöver, inte minst inför resor. Snygga necessärer ,passfodral, plånböcker, iPadfodral och en hel massa annat i snygga material som kraftig canvas och klassiskt läder. Snyggt dag ett och åldras med värdighet med andra ord!

Jag tävlar ut en necessär i canvas och läder (men kan säkert förhandlas till något annat om du spanat noga på något annat i samma prisklass). Tävlingen går ut tisdag den 9e december (och om du sedan beställer den före den 19e december hinner du få den före jul och kan glädja någon när och kär.).

adrian-mt-manor-necessär

Necessär Adrian från Mt Manor – Får plats med allt med allt och går att trycka ihop om man inte fyller upp den helt.

Det enda du behöver göra är att i en kommentar svara på en av dessa frågor:
Vad är ditt bästa packningstips när du åker på en weekendresa?
Vilken är ditt bästa julklappstips till någon som har allt och/eller älskar att resa?

Tipsen presenteras ihop med vinnaren onsdag den 10 december.

10 thoughts on “Tävling: Vinn en lyxig resenecessär!

  1. Minimera necessären med t.ex. varuprover och småburkar så det går resa med handbagage! Oavsett med eller utan incheckning så tänker jag igenom helgens outfits noga så jag inte har med mig för mycket. (älskar känslan av att resa lätt men perfekt!)
    Just necessär är ju ett bra tips men själv älskar jag gamla skolplanscher och högsta önskan som jag även gärna skulle ge bort är en gammaldags nedrullbar världskarta!

    Gilla

  2. Massa energi och ett glatt humör kommer man väldigt långt med, då är saker mindre viktigt och tar ingen plats 😉
    Jag skulle nog ge en upplevelse i julklapp till den som har mycket. Eller kanske ett album fyllt med nya tänkbara destinationer!

    Gilla

  3. Packningstips är att lägga fram det man tror att man behöver och sedan ta bort minst hälften 🙂
    En upplevelse är den bästa presenten till en som har allt – upplevelser kan man aldrig få för mycket av!

    Kram!

    Gilla

  4. Mitt smarta packningstips är att ladda ner och lägga in allt kring resan i en reseapp. Då har man allt samlat på ett ställe och behöver inte wifi för att komma åt infon. Det gäller flightinfo, hotell, biluthyrning, restaurangtips, sightseeing etc.
    Bästa presenten – en bra bok!

    Gilla

  5. Mitt bästa packningstips är att istället för att vika ihop kläderna, rulla dem! Dem tar mindre plats, blir mindre skrynkliga och du får plats med mer!
    Julklappen till den som har allt och/eller älskar att resa är ett roligt frågespel om resmål/länder. Det går bra att ta med på resan och är även skoj att spela hemma!

    Gilla

  6. Mitt bästa tips är att åka i kläder man kan tänka sig att slänga om man åker med handbagage och råååkar hitta ett par shoppingfynd. Har hänt mig ibland, hrm… Kul att köpa nåt på plats i vilket fall ☺

    Bästa julklappstipset får bli ett snyggt passfodral eller bagagetagg.

    Gilla

Ja, vad glad jag blir att du kommenterar! :)

