Isbjörn vinteroverall – säljes

Jag slänger ut den här i bloggen, för man vet ju aldrig – det finns kanske någon där ute som är i behov av en helt grym vinteroverall. Den är helt ny, jag köpte den i våras för Stella att växa i till denna vinter men hon har stannat lite i växten och är långt ifrån att fylla ut den. Storleken är 128. Denna overall kostar egentligen ca 2000, jag säljer den för 1100:-. Helt oanvänd som sagt!

Färgen är Aquarius (så fräsch!), overallen har en vattentäthet på 20000 vattenpelare (överlägset!) och materialet andas givetvis. Läs gärna lite mer om Isbjörns of Swedens vinteroveraller (en hel recension dvs) och annat här hos MissAgda.

Stella mannekängar i overallen ovan, hon är 114 cm lång och då är overallen rejält stor. Passar väl åt barnet mellan 120-130 cm och något därtill cirka.

4 thoughts on “Isbjörn vinteroverall – säljes

  1. Hej, kan vara perfekt till D. Måste kolla bara så att overall är OK istället för 2-delat, det var ett tag sen han hade det men kan nog locka med att det är enklare att dra på 🙂

    Gilla

      • Hej igen, får hoppa overallen tyvärr. Skolan signalerar att de VILL ha tvådelat då barnen lätt ska kunna dra på sig jacka när de ska till matsalen, gympan etc.

        Gilla

        • Aha. Ja när det blir skola så kan det ju vara lite annat, och lite därför jag inte vågar spara den till nästa år heller.
          Jag la dock ut den på Blocket igår och fick flera napp på en gång så nu är den på väg norrut i Sverige.

          kram!

          Gilla

Ja, vad glad jag blir att du kommenterar! :)

